قوانین و مقررات

ضمن تشکر از شما بازدید کننذه محترم
این وب سایت نه تنها نخستین وب سایت و مجموعه ای است که خدمات تور های تفریحی دبی را به قیمت های بسیار مناسب پیش فروش می کند بلکه تنها مرکزی است که این خدمات را ارائه می کند.

بیش از 12 سال تجربه و کسب رصایت میلیون ها خریداردر کنار اعتبار به ما این دلگرمی را داده است که همواره با تلاش برای ارائه قیمت پایین تر و خدمات گسترده تر بتوانیم جایگاه بهتری در دل و ذهن مشتریان خود به دست بیاوریم.
لطفا برای خرید و تهیه سرویس موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کلیه بلیط های این وب سایت تا پایان سال میلادی اعتبار استفاده دارند و
  • چنانچه پس از خرید شما به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید، می توانید با ما تماس بگیرید تا بلیط های شما را در صورت سالم بودن و عدم گذشتن تاریخ اعتبار آنها در وب سایت بفروشیمريال ما پس نمی گیریم ولی همکاری لازم جهت فروش به سایر متقاصیان انرا به همان قیمت پرداختی مشا و بدون دریافت هیچگونه کارمزدی برایتان خواهیم فروخت.
  • با توجه به نیاز به ارسال پستی بلیط ها و تحویل فقط در ایران و نطر به اینکه ماهیت این بلیط ها پیش خرید بوده و دارای تخفیف می باشد. هفت روز پس از پرداخت وجه توسط شما به شما تحویل خواهد گردید. ( در برخی موارد ممکن است اداره پست 2 روزه نیز تحویل نماید که آن موارد استثنا است و خوش شانسی شما محسوب می گردد ولی مجموعه ما نسیت به هر گونه تاخیر در تحویل توسط پست هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد. ) بنابراین خواهشمند است همانطور که برای ویزا و تور دبی خود از مدت ها قبل از سفر اقدام میکنید ، برای بهرمندی از این بلیط ها نیز برنامه ریزی مناسب داشته باشید.
  • قانون این بلیط ها به این صورت می یاشد که شما می بایست حتما به تعدادی که مایلید ار این بلیط های با تخفیف که اصطلاحا واچر نامیده می شوند یک بلیط اصلی با نرخ واقعی در دبی خریداری کنید. یعنی به عنوان مثال برای استفاده از پارک آبی شما می بایست در کنار خرید یک بلیط از ما( به قیمت حدود  50 هزار تومان ) یک بلیط نیز به قیمت اصلی در محل ورودی پارک آبی ( حدود 300 هزار تومان ) خریداری کنید با ارائه برگه ای که به شما داده شده است دکه بلیط فروشی دو بلیط به ارزش جمعا 600 هزار تومان به شما ارائه می کند که شما میتوانید آنرا همانجا فروخته و یا از آن استفاده کنید! ، بنابراین هر چه تعداد شما بیشتر باشد شما تخفیفات بهتری نسیبتان خواهد گردید.

 

X
چت آنلاین
سلام درخدمتتان هستیم
بی نظیر دات کام
سلام
اگر سوالی دارید درخدمتتان هستیم